Hej allihopa!

Hej alla, välkommen till min blogg! Jag heter Morris och på min blogg får ni följa mig och vad som händer i mitt spännande liv :) Jag heter Morris, en katt på 3 sommrar. Mina intressen är att äta sova och designa kläder, jag har mitt eget klädmärke, Pussycat clothes AB. Finns i södra karibien, besök gärna :) Nu ska jag berätta lite om min dag då

Detta är jag då på morgonen med ett riktigt gott kaffe från egypten som jag har smugglat
Och min kompis Kalle sov här också så vi åt massor med mackor
han tyckte att dom var jätte mumsiga
efteråt gick jag och kammade mitt hår heheh, min snälla husse hjälpte mig!
Sedan gick jag och Kalle för att vi skulle på fotografering
När vi kom hem så gick jag och spionerade på grannarna, dom såg mig inte
Jag var på klippning i eftermiddags också, hos min frisör Nicke, känner mig väldigt nöjd med nya frissan!
Ja det var allt för mig idag, återkommer imorgon :D Man har fullt upp när man är kändis katt som jag hehe
JUST DET, fick mitt körkort idag också med posten, riktigt fin blev jag!!!
Hejdå alla pussycats!!! // Morris the one and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0